Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Šiok e-sport, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží
vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím.
Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:Pavel Šíma Šiok e-sport
Purkyňova 477/19
591 01 Žďár nad Sázavou
O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.
Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete
zde.